Sunday, September 16, 2012

Spring 2013 London Fashion Week : Issa & Holly Fulton

Issa

What I love : The flower patterns, the statement necklaces and the beautiful sandals. 
My verdict : A very feminine collection for a woman who plans to wear lots of colors during the summer. I really love all the dresses that seem very comfortable, but some of them have a little bit too much going on for my taste.

Ce que j'aime : Les imprimés floraux, les colliers plastrons et les superbes sandales.
Mon verdict : Une collection très féminine pour une femme qui veut porter beaucoup de couleurs l'été prochain. J'aime beaucoup les robes qui ont l'air très confortables, quoi que certaines sont un peu trop éclatantes d'imprimés et de couleurs à mon goût.






Holly Fulton

What I love : The seventies inspirations, the big sunglasses and the funky patterns (although I would not wear them).
My verdict : A very original collection that mixes feminines patterns with masculine cuts. I admire the originality of the outfits and the people who will wear them, but most of the garments are a little bit too funky for my style!

Ce que j'aime : Les inspirations années 70, les grosses lunettes de soleil et les imprimés funky (quoi que je ne l'ai porterais pas).
Mon verdict : Une collection très originale qui jumelle des imprimés féminins à des coupes plus masculines. J'admire l'originalité de la collection et les personnes qui la porteront, mais la plupart des vêtements sont un peu trop funky pour mon style!






Photos : style.com

No comments:

Post a Comment