Sunday, September 23, 2012

Milan Spring 2013 Fashion Week : Just Cavalli, Versace, Emilio Pucci & Fendi

Here are the most beautiful outfits of the best Spring 2013 collections presented recently at the Milan Fashion Week.

Voici les plus belles tenues des défilés printemps 2013 présentés récemment à la semaine de la mode de Milan.

Just Cavalli

What I love: The printed trousers, the jackets and the oversized bags.
My verdict: I'm in love with this collection thanks to the funky patterns and the laid-back clothing. It's young-looking, fresh and very trendy. All the garments are very much my style!

Ce que j'aime: Les pantalons à imprimés, les vestes et les larges sacs à main.
Mon verdict: Je suis en amour avec cette collection grâce aux imprimés funky et aux vêtements décontractés. La collection a un look jeune, frais et tendance. Ce mélange donne des tenues qui sont très à mon goût!







Versace

What I love: The gladiator sandals, the bohemian tops, the bold jewels and the gowns.
My verdict: This Versace collection is simply perfect for summer thanks to the bohemian style. There's also clothing for both day and night, which makes this collection very versatile. If I had to choose only one designer for my summer wardrobe, I would certainly choose Versace!

Ce que j'aime: Les sandales gladiateurs, les hauts bohémiens, les bijoux audacieux et les robes de soirée.
Mon verdict: Cette collection Versace est absolument parfaite pour l'été grâce au style bohémien. De plus, il y a des vêtements autant pour le jour que pour le soir, ce qui rend la collection très versatile. Si je devais choisir un seul designer pour ma garde-robe d'été, je choisirais certainement Versace!








Emilio Pucci 

What I love: The sheer fabrics, the beautiful patterns and the high sandals.
My verdict: I really like the simplicity of this collection as well as the lightness of the garments. These attires seem to be perfect for a summer vacation that is both chic and laid-back. Which one is your favorite outfit?

Ce que j'aime: Les tissus transparents, les superbes imprimés et la hautes sandales.
Mon verdict: J'aime beaucoup la simplicité de cette collection ainsi que la légèreté des vêtements. Ces tenues semblent parfaites pour des vacances d'été à la fois chics et décontractées. Quel est votre ensemble préféré?







Fendi

What I love: The color blocks, the original cuts and the colorful handbags.
My verdict: A very original collection perfect for the fashionistas who love to turn heads! I admire the different cuts than what we usually see as well as the funky and trendy accessories. What do you think?

Ce que j'aime: Les blocs de couleurs, les coupes originales et les sacs à main colorés.
Mon verdict: Une collection originale parfaite pour les fashionistas qui aiment faire tourner les têtes! J'admire les coupes différentes et les accessoires qui sont très funky et tendances. Qu'en pensez-vous?







Photos : style.com

No comments:

Post a Comment