Wednesday, September 12, 2012

Spring 2013 New York Fashion Week : Tory Burch, Oscar de la Renta & Vera Wang

Tory Burch

What I love: The colorful sandals, the very summery handbags, the sophisticated knee-length skirts and the beautiful necklaces.
My verdict: A very summery collection that has beautiful soft colors and gorgeous prints. Tory Burch created outfits for a chic and classy woman who loves bright colors. I'm loving it!

Ce que j'aime: Les sandales et les sacs à main colorés, les jupes aux genoux aux magnifiques imprimés et les superbes colliers.
Mon verdict: Une collection très estivale qui marie bien les couleurs douces et les imprimés. Tory Burch a su créer de superbes tenues pour une femme chic et sophistiqué qui adore les couleurs. J'adore!








Oscar de la Renta

What I love: The bright colors, the very feminine dresses and all the details on the garments such as the big flower that comes out of the pink top under here.
My verdict: I am speechless! I wish this collection could be my wardrobe; it has everything I could possibly dream of. Cinderella-like dresses, bright colors, feminine patterns, lace garments... It is impossible to be unhappy wearing any of these clothes! If it was possible to give 100/10, i would do it!

Ce que j'aime: Les couleurs vives, les robes archi féminines et tous les détails des vêtements, comme l'immense fleur qui sort du haut rose ci-dessous.
Mon verdict: Je suis sans mot! Je voudrais à tout prix que cette collection devienne ma garde-robe; elle contient tout ce dont je peux rêver avoir. Des robes dignes de Cendrillon, des couleurs vives, des imprimés féminins, des vêtements de dentelle... Il est absolument impossible de ne pas être heureuse en portant ces vêtements si vivants! Voilà pourquoi je donne à cette collection Oscar de la Renta 100/10!





























Vera Wang

What I love: The very high pumps, the simple and chic prints and the see-through fabrics.
My Verdict: With this collection, Vera Wang shows her talent for small details and her creativity with the cuts of the garments. Over all, I'm really loving it.

Ce que j'aime: Les escarpins très hauts, les imprimés simples et chics ainsi que les tissus transparents.
Mon verdict: Avec cette collection, Vera Wang montre son talent pour les détails tels que les imprimés subtiles ainsi que sa créativité pour les coupes des vêtements. En général, j'aime beaucoup la collection.







Photos: style.com

No comments:

Post a Comment