Monday, September 12, 2011

Runway trend : The pointed heels!

When I saw the first pointed heels on the runways, I hoped that I'd be able to see more and more, and it seems that my wish has been fulfilled. Indeed, the pointed heels have been seen all over the runways, from Alexander Wang to Thakoon. I have to say that I have a preference for the ankle tie ones, since it gives an even more sophisticated & classy look. Are you liking this trend?

Lorsque j'ai vu les premiers talons hauts pointus sur les podiums, j'ai tout de suite commencé à espérer en voir de plus en plus, et il semble que mon rêve se soit réalisé. En effet, ces chaussures sont apparues dans la majorité des défilés, allant d'Alexander Wang à Thakoon. Je dois dire que j'ai une préférence pour ces talons ayant une ganse entourant la cheville, puisque cela leur donne un look encore plus sophistiqué et classique. Aimez-vous cette tendance?

Alexander Wang

Altuzarra

Thakoon & Derek Lam

Photos : style.com

No comments:

Post a Comment