Monday, June 20, 2011

Resort 2012 : Gucci, Versace, Nina Ricci and more!

After the crazy week that just ended, I was happy to finally be able to sit down and look at the amazing resort 2012 runways that were shown in the last few days. I was very excited to see the Gucci and Versace runways since these are some of my favorite designers every season, and I have to say that Gucci was fine, but I had seen better, compared to Versace that took my breathe away. I'm in love with the femininity, the cuts of the garments and the patterns of the collection. I really wish I could own one of the dresses!! Anyways, here are the best looks of my favorite runways.

Suite à la semaine très chargée qui vient de se terminer, j'étais très heureuse d'enfin pouvoir m'asseoir et d'admirer les collections de croisière 2012 qui ont été présentées au cours des derniers jours. J'étais très excitée de voir les tenues de Gucci et de Versace puisque ce sont des designers qui, généralement, m'impressionnent chaque saison, et je dois dire que la collection de Gucci était bien, mais sans plus, tandis que celle de Versace m'a coupée le souffle. J'adore la féminité, les coupes des vêtements et les motifs de la collection. J'adorerais posséder l'une de ces robes!! Quoi qu'il en soit, voici les meilleurs looks de mes collections préférées.

Gucci








Versace








Nina Ricci

I love how the Nina Ricci collections always have a traditional vibe, but with a modern touch. It makes it well balance, and the cloths can be worn for several seasons.

J'adore que les collections de Nina Ricci ont toujours un côté traditionnel, tout en ayant une touche moderne. Cela fait que les tenues sont bien balancées, et peuvent durer pour plusieurs saisons.







Mulberry







Part 2 coming up tomorrow!

Photos : style.com

No comments:

Post a Comment