Tuesday, January 8, 2013

Fragrance of the moment : Acqua di GIOIA


I love perfumes so much because they boost my confidence thanks to their feminine and rich scents. This is why I'm always searching for new perfumes to wear. I discovered Acqua di GIOIA by Giorgio Armani last week (I still can't believe I didn't know about it), and I completely fell in love with the scent. It is extremely fresh, feminine and slightly sexy. Personally, I don't like strong scents, but I still want to have an impact with my perfume, and I think Acqua di GIOIA is exactly what I'm looking for. It is both soft and strong. If you're like me, I'm ready to bet you will love it!!

If you're interested, check out this fragrance at any Sephora store.


J'adore les parfums. La raison est simple; ils boost ma confiance en moi grâce à leurs odeurs riches et féminines. Voilà pourquoi je suis toujours à la recherche de nouveaux parfums à porter. Acqua di GIOIA par Giorgio Armani est ma toute dernière découverte (je n'arrive toujours pas à croire que je ne connaissais pas ce parfum). L'odeur est fraîche, féminine et légèrement sexy. Personnellement, je n'ai jamais aimé les odeurs fortes, mais je tiens tout de même à avoir un impact avec mon parfum, et Acqua di GIOIA représente exactement ce que je recherche. L'odeur est à la fois douce et forte. Si vous êtes comme moi, je suis prête à parier que vous allez adorer cette fragrance!!

Pour les intéressées, rendez-vous chez Sephora pour jeter y un coup d'oeil.

No comments:

Post a Comment