Thursday, January 24, 2013

Discover the LilyRose Jewelry!


I discovered the LilyRose jewelry recently thanks to Twitter, and the moment I saw their collections on their website, I immediately fell in love with their jewels! I have always loved bold jewelry, and it's definitely what the designer Julie Lallement creates with her LilyRose collections. Her jewels are super colorful, feminine and original thanks to the mix of different materials, as well as being very affordable! For the moment, the LilyRose collections are only available in stores in Quebec, but you can buy them online internationally. Do you love them as much as I do?

J'ai découvert les créations LilyRose récemment grâce à Twitter, et dès que j'ai vu leurs collections sur leur site internet, j'ai tout de suite adoré leurs bijoux! J'ai toujours aimé les bijoux voyants, et c'est définitivement ce que la designer Julie Lallemand conçoit pour les collections LilyRose.  Ses créations sont archi colorées, féminines, vives et originales grâce au mélange de matériaux, en plus d'être vendues à des prix raisonnables! Pour le moment, les bijoux LilyRose sont disponibles en magasin seulement au Québec, mais vous pouvez vous les procurer en ligne à l'international. Que pensez-vous de ces bijoux?



2 comments:

  1. J'adore Lily Rose j'ai un bracelet que j'ai d'ailleurs porté dans mon dernier look sur mon blog, je l'A-DORE vraiment !!

    ReplyDelete
  2. Jadore les photos!

    ReplyDelete