Sunday, July 29, 2012

My Tory Burch wish list!

As I am about to enter my twenties, I am slowly learning about my style, what I love and what I am comfortable in. I find myself loving feminine, classy, sophisticated and trendy garments, and accessories that are made of quality materials, that have a pop of color with the right amount of bling-bling. This describes exactly the clothes and accessories that the designer Tory Burch creates, which is why I wish I could get all of her accessories and clothes! So here are my favorite items from that popular designer, and let me know what is the brand that describes your style the best :)

Dans quelques semaines je commencerai la vingtaine et je dois dire que je comprends de plus en plus mon style, ce qui me fais bien et ce dans quoi je suis confortable. Lorsque j'entre dans un magasin, je suis attirée vers les vêtements féminins, sophistiqués, tendances et aux coupes simples, tandis que pour les accessoires, je recherche des matériaux de qualité, de la couleur et une petite dose de bling-bling. Ces adjectifs semblent décrire parfaitement les accessoires et vêtements Tory Burch que j'aime de plus en plus. Voici donc mes items préférés des collections de cette designer qui fais jaser, et n'hésiter pas à me faire savoir quelle est la marque qui vous représente!

Robinson Double Zip Tote, $575.00

Marion Tote, $595.00

Robinson Dome Satchel, $550.00

797 Large Satchel, $625.00

Calista Flat Riding Boot, $495.00


Watersnake Esther Slingback, $425.00


Suede Georgiana Peep Toe, $295.00


Amazon Croc Print Reva Ballet Flat, $235.00


Chelsea Ballet Flat, $178.00

Rounded Square Sunglasses, $149.00


Cat-eye Sunglasses, $149.00


Corazon Bracelet, $165.00


Circle Logo Earring, $78.00


Tilsim Charm Necklace, $295.00


Tilsim Logo Drop Earring, $88.00

Natalia Short Caftan, $395.00


Connor Tab Front Skinny, $225.00



Printed Berdine Dress, $375.00



No comments:

Post a Comment