Wednesday, July 11, 2012

My Michael Kors Accessories Wish List

Whenever I think of Michael Kors, I think of the designer's good quality accessories, whether it's handbags, shoes, jewelry or watches. And they aren't only of great quality, they're also trendy, sophisticated and simply beautiful. You will also always find everything you're looking for; the designer has everything from oversized watches to oversized bags and super feminine shoes. So here are the accessories I would get right now if I could get them all...

Lorsque je pense à Michael Kors, j'imagine des accessoires de bonne qualité que ce soit des sacs à main, des chaussures, des bijoux ou des montres. Et la qualité n'est pas leur seul avantage, ils sont aussi tendances, sophistiqués et tout simplement beaux. Vous y trouverez également tout se que vous cherchez; des montres de tous les types, des sacs à main de toutes les couleurs et de tous les styles et des chaussures qui s'agencent à vos tenues. Voici donc la liste des accessoires que je me procurerais dès maintenant si je le pouvais...


Michael Kors Golden Chain Ring, $65.00


Michael Kors Toggle Link Bracelet, $95.00

Michael Kors Lock Link Bracelet, $145.00

Michael Kors Triple-Wrap Padlock Bracelet Luggage, $95.00


Michael Kors Pilot Chronograph Glitz Watch, $225.00



MICHAEL by Michael Kors Nanette Sandal, $150.00


KORS Michael Kors Wayland Short Suede Boot, $325.00


MICHAEL by Michael Kors Grayson Tribal Wedge, $135.00

KORS by Michael Kors Ainsley Suede Ankle Pump, $265.00


MICHAEL by Michael Kors Uptown Astor Large Satchel, $448.00

MICHAEL by Michael Kors Gosford Large Crocodile-Embossed Leather Satchel, $498.00

MICHAEL by Michael Kors Hamilton Large Tote, $348.00


3 comments:

  1. J'adore Michael Kors aussi. Le Hamilton en rose est débile!

    ReplyDelete
  2. Great blog, j'aime votre introduction.

    ReplyDelete