Tuesday, November 20, 2012

Holidays Must : Secret Stockings!


For the holidays, there are some things you absolutely need : stockings and pantyhose. Indeed, with the cold weather taking over, we need to cover up our legs! But for all these parties coming up, we don't want something too thick, but instead nylons that are feminine and light, so this is why the new Secret stockings and pantyhose are perfect. I tried on both nylons, and they are extremely comfortable and soft. They also have a little shine that makes our legs look super beautiful.

I tried on three colors: nude, blush beige and silver. Since I have a very fair skin, I really loved the nude color that gave me the perfect tan and shine. The blush beige was a little bit too dark for my skin. I thought I wouldn't like the silver color, but I surprisingly loved it! It goes extremely well with colors such as blue, grey or white. So if you're planning on wearing a blue dress for the Holidays, you should definitely consider the silver pantyhose. 

Over all, I really liked these nylons. The stocking's lace strip is a little itchy on the side, but nothing uncomfortable. I love that the nylons are soft, light and shiny. I truly think they are perfect for the holidays!! 

For the ones interested, the Secret pantyhose are available for $9,99 and the stockings for $11,99.


Pour les fêtes, il y a deux choses dont vous avez absolument besoin : des bas-culottes et des bas auto-fixants. En effet, avec le temps froid qui est arrivé, il faut absolument couvrir nos jambes! Mais pour toutes ces soirées qui s'en viennent, on ne veux pas des bas collants épais, mais plutôt des bas nylons féminins, doux et légers. Voilà exactement ce qu'offre Secret! J'ai essayé les deux types de bas, et je les ai tous les deux adorés! Ils sont très confortables et ils ont une belle brillance parfaite pour le temps des fêtes.

Les trois couleurs que j'ai essayé sont le nu, le beige discret et l'argent. Comme j'ai une peau très pâle, j'ai bien aimé la couleur nu qui m'a donné des jambes légèrement bronzées et brillantes. Le beige discret était légèrement trop foncé pour ma peau, donc j'ai préféré le nu. J'ai également été agréablement surprise du bas argent. Je m'attendais à ne pas aimer la couleur, mais j'ai adoré! C'est une couleur argentée très légère qui s'agence bien à des vêtements bleus, gris ou blancs. Donc si vous planifiez porter une robe bleue pendant le temps des fêtes, je vous conseille fortement la couleur argent!

En bref, j'ai vraiment aimé ces bas nylons. Le seul petit hic, c'est la bande de dentelle des bas auto-fixants qui gratte légèrement, mais rien de très inconfortable. Pour ce qui est des bas comme tel, je les adoptent définitivement! 

Pour les intéressés, les bas-culottes Secret sont disponible pour 9,99$ et les bas auto-fixants pour $11,99. 

No comments:

Post a Comment