Tuesday, December 27, 2011

The perfect winter handbag!

I've been wearing some of my summer purses through fall since I love them so much, but it is definitely time to put them away in my closet and find some great winter handbags. Here are some of the nicest ones I've found for all budgets. Hope you'll find something that you love also!

Cet automne, j'ai continué à porter mes sacs à main estivaux puisque je les aime beaucoup, mais il est grand temps de les ranger et de trouver des nouvelles sacoches pour l'hiver. Voici donc quelques sacs à main qui ont attirés mon attention et qui sont pour tous les budgets! J'espère que vous y trouverez quelque chose à votre goût!

ALDO




Marc by Marc Jacobs



Wayuu Taya Foundation & Twelfth St. by Cynthia Vincent



L.A.M.B. & IRO

During a nice sunny winter day, why don't you put some colors into your outfit?

Lors d'une belle journée d'hiver, pourquoi ne pas ajouter de la couleur à votre tenue?



Credit : aldo.com & shopbop.com

No comments:

Post a Comment