Tuesday, December 20, 2011

Last minute gifts : Beautiful and affordable jewelry!

After a relaxing few days following my finals, I am finally back on the blog! It feels good to go back to my usual routine, as much as I like taking a few days off. So here are some last minutes gifts ideas, because if you are like me, you don't shop before the 19th of December! I'm a big fan of jewelry, so this is why I'm giving you some accessories ideas for your holiday gifts. So take a look at these inspirations that are all affordable and available at shopbop.com and happy holiday shopping!!

Après quelques journées de détente qui ont suivi ma semaine d'examens finaux, je suis enfin de retour sur le blog! Je dois dire que bien que j'aime prendre quelques journées pour moi de temps en temps, il est toujours plaisant de retourner à ma routine habituelle. Donc, j'ai pensé vous donnez quelques idées cadeaux de dernière minute puisque si vous êtes comme moi, vous ne commencez pas votre magasinage des fêtes avant le 19 décembre! Je suis une grande fan des bijoux alors voilà pourquoi j'ai voulu vous donner quelques inspirations cadeaux à ce sujet. Ceux-ci sont tous très abordables et ils sont disponibles sur shopbop.com. Bon magasinage des fêtes!

Marc by Marc Jacobs Zip It Studs ($58.00) & Rebecca Minkoff The Harlow Leather Bracelet ($95.00)

Monserat De Lucca Boy & Girl Earrings ($40.00) & Kenneth Jay Lane Pearl Top Tassel Earrings ($53.00)

Gorjana Acacia Charm Bracelet ($40.00) & Kenneth Jay Lane Thick Snake Bib Necklace ($93.00)

Juliet & Company Elle Necklace ($86.00) & House of Harlow 1960 Key Cocktail Ring ($48.00)


Credit : shopbop.com

No comments:

Post a Comment