Monday, April 4, 2011

Happy anniversary to the blog!!


Yay!! I can't believe it has already been one year since I started my blog :) I'm happy of what I did, but my goal for the upcoming year is to post even more! A lot of new projects are on the way as well, which I'm sure you'll love! I want to thank all of my followers and I hope you enjoy reading my articles as much as I like to write them! Bisous, xoxo

Yay!! Je ne peux pas croire que ça fait déjà un an que j'ai mon blog :) Je suis très contente de ce que j'ai fait jusqu'à maintenant, mais mon but pour l'année qui approche est de faire encore plus d'articles! Je suis en train de travailler sur plusieurs projets et je suis certaine que vous allez aimer les nouveautés! Je veux remerciez tous mes lecteurs et j'espère que vous aimez lire mes articles autant que j'aime les écrire! Bisous, xoxo

No comments:

Post a Comment