Sunday, April 8, 2012

Summer trend : Bustier

 This summer, the bustier is very popular. So don't be afraid to show your abs! I would add that as much as I love it, being a tall girl, the look does not fit me because it looks like my legs aren't proportioned to my body. It looks much better on shorter women; it will make your legs look wonderful! 

Cet été, le bustier est très populaire. Donc n'ayez pas peur de montrer vos beaux abdominaux! Je dois ajouter que bien que j'adore le look, il ne me fait pas du tout puisque je suis très grande et mes jambes n'ont pas l'air proportionnées à mon corps. Ce look est donc parfait pour des petites femmes; le bustier vous donnera des jambes sublimes!

Celebrities love the look! Recently, Miley Cyrus wore a bustier at the Hunger Games premiere.

Les célébrités adore le style! Récemment, Miley Cyrus a porté un bustier lors de la première de Hunger Games.


Now, where do you find the bustier? I did a little research for all of you and for all budgets...

Maintenant, où allez-vous trouver un bustier? J'ai fait une petite recherche pour vous et pour tous les budgets...


H&M $24.95 & $12.95

ASOS  $50.13 & $62.67


Shopbop $165.00 & $330.00

Will you wear the bustier trend?

Allez-vous porter la tendance du bustier?

No comments:

Post a Comment