Wednesday, November 23, 2011

Holiday makeup inspirations!


It's always a challenge to decide what style of makeup to wear for the holidays, and I also always have a hard time finding articles about it, so I decided to share some of my inspirations for this year's holidays with you! I recently made my makeup decision for a very special holiday event and I decided to go with bold raspberry lips with dark eyes... what do you think about it? This special event is actually my boyfriend's christmas party in New York at Gustavino's, so make sure to check my twitter to find out the outfit I'll wear :) Can't wait to show you all, I'm soo excited!! You'll actually get a sneak peak at the heels tomorrow... :)

C'est toujours un défi de décider quel style de maquillage porter lors du temps des fêtes, et j'ai encore plus de difficulté à trouver des articles qui donnent des idées, alors c'est pourquoi j'ai décidé de vous partager quelques inspirations! J'ai récemment fait mon choix pour une fête très spéciale, et j'ai décidé d'y aller avec des lèvres framboisées agencées avec des yeux très foncés... qu'en pensez-vous? Cette fête spéciale est en fait la soirée de Noël de mon copain à New York au Gustavino's, alors regardez mon Twitter pour voir ce que je vais porter :) J'ai très hâte de vous le montrer, et d'ailleurs, je vous donnerez un aperçu des chaussures demain sur le blog... :)







Photos : fashiongonerogue.com

No comments:

Post a Comment