Tuesday, August 16, 2011

Inspirations of the moment

Hi everyone!! As you can see, I've been very busy recently, and that is because I'm moving to Montreal in only 2 weeks for college!! I'm of course very excited but it's been occupying a lot of my time as well. But don't worry, I'm far from forgetting you and don't forget that you can always follow me on twitter to know a little bit more about what's going on! Anyways, during those few days that I've been away, I continued to browse my favorite fashion websites, and I wanted to share my finds with all of you so you can get inspired by those outfits and photos. Hope you like them :)

Bonjour à tous!! Comme vous l'avez surement constaté, j'ai été très occupée ces temps-ci, et ce dû au fait que je déménage dans la magnifique ville de Montréal dans deux semaines pour l'université!! Je suis bien entendu très excitée, mais également très occupée. Mais ne vous inquiétez pas, je ne vous ai en rien oublié et n'oubliez pas que vous pouvez me suivre sur Twitter lorsque je suis absente!! Enfin, voici quelques inspirations du moment sur lesquelles je suis tombée en fin de semaine et dont je voulais vous faire part! J'espère que vous les aimerez autant que moi :)

Emma Watson for i-D Pre-Fall 2011, by Mariano Vivanco




The Blond Salad



Atlantic-Pacific




Sabrina, by StockholmStreetStyle



StreetFSN




Photos : theblondsalad.com, antlantic-pacific.blogspot.com, streefsn.blogspot.com, fashiongonerogue.com and carolinesmode.com/stockholmstreetstyle/

No comments:

Post a Comment