Friday, August 26, 2011

Here comes the vacations : NYC & Washington DC !!




The vacations have finally arrived : an entire week with my boyfriend in the Big Apple and Washington DC, which I'm sooo excited about!! Hopefully, the hurricane won't stop us from doing everything we want to do... If your in NY, how does it look right now? Because what I've been reading in the news isn't good at all :( Anyways, I hope you're all enjoying the last moments of your summer and you can follow me on Twitter to know more about my trip!! Xoxo

Les vacances sont enfin arrivées : une semaine complète avec mon copain dans la Grosse Pomme et Washington DC, et je dois dire que je suis très excitée!! La seule chose dont j'ai peur, c'est que l'ouragan nous empêche de suivre nos plans... Si vous êtes à New York, comment ça se passe en ce moment?? En tout cas, j'espère que vous profitez de vos derniers moments d'été et si vous voulez suivre mes vacances de plus près, vous pouvez me suivre sur Twitter! Xoxo

No comments:

Post a Comment