Friday, July 1, 2011

The best of July photoshoots : Part 1

Every month, I love to look at all the photoshoots I can possible put my eyes on to be inspired for my own outfits and then I of course love to show my discoveries to you. Here are the two first that I chose for their great colors and inspirational outfits. Hopefully, it will give you ideas for your summer looks :)

À chaque mois, j'adore regarder tous les shooting photo sur lesquels je peux poser mes yeux afin d'être inspirée pour mes propres looks et j'adore bien entendu partager mes découvertes avec vous. Voici les deux premiers du mois de juillet dont je voulais vous parler puisque j'adore les couleurs vives de chacun. J'espère qu'ils vous inspireront pour vos looks d'été :)

Kerri Lee Miller, Harper's Bazaar, July 2011

The large sun hat is as popular as it can get, so enjoy it!

Le large chapeau de soleil ne pourrait être plus populaire, alors profitez-en!




It you want a trendy seventies lookalike outfit, thigh your shirt just like it has been done up here.

Pour une tenue tendance qui inspire les années 70, attacher votre gilet comme il l'a été fait ci-dessus.


Flavia de Oliveira, Elle Spain, July 2011, by Juan Aldabaldetrecu




Bold necklaces are very trendy this summer, so try different color mix to make them look even more summer-like!

Les colliers massifs sont très tendance cet été, alors essayez plusieurs mélanges de couleurs pour les rendre encore plus festivals!




Photos: fashiongonerogue.com and fashionising.com

No comments:

Post a Comment